- Úvod
- Potřebuji vyřídit
- Majetek města
- Žádost o krátkodobé užívání místností v budovách magistrátu města
Potřebuji vyřídit
Vše A-Z
- Nájem, pacht nebo výpůjčka městského pozemku
- Nájem a výpůjčky volných prostor nebo místností ve vlastnictví města
- Směna městského pozemku
- Umístění předzahrádky, výklad zboží, prodejní stánek na pozemku města
- Žádost o schválení stavební úpravy, opravy nebo instalace zařízení
- Dočasný zábor městského pozemku
- Žádost o krátkodobé užívání místností v budovách magistrátu města
- Prodej pozemku ve vlastnictví města
- Žádost o vyjádření subjektu technické infrastruktury a hlášení závad VO a SSZ
Žádost o krátkodobé užívání místností v budovách magistrátu města
1. Základní informace k životní situaci
- požadovaná místnost
- účel, pro který bude místnost využita
- datum a doba užívání/pronájmu
Na podatelnu Magistrátu města Liberec je nutné doručit:
- Vyplněná žádost o krátkodobé užívání místností v budovách MML, do žádosti nutno uvést číslo požadované místnosti a účel jejího využití, datum a dobu pronájmu a telefonické, popř. e-mailové spojení pro rychlý kontakt při zpracovávání žádosti
Požadované dokumenty:
- Žádost o krátkodobé užívání místností v budovách MML
2. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žadatel – případně zástupce na základě plné moci.
3. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
- Pro fyzické osoby - vyplnit žádost o krátkodobé užívání místností v budově MML a podat na podatelně statutárního města Liberce.
- Pro právnické osoby a OSVČ – vyplnit žádost o krátkodobé užívání místností v budově MML a podat na podatelně statutárního města Liberce, popř. přiložit plnou moc k zastupování žadatele.
4. Na které instituci životní situaci řešit
Statutární město Liberec – odbor majetkové správy a sportu – oddělení technické správy budov.
5. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Statutární město Liberec – odbor majetkové správy a sportu – oddělení technické správy budov.
6. Jaké doklady je nutné mít s sebou
K podání žádosti nejsou nutné žádné doklady.
7. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatky jsou stanoveny dle směrnice rady č. 18 Nájem, pacht a výpůjčky nemovitého majetku SML. Nájemné zahrnuje veškeré služby spojené s provozem místnosti (elektřina, vytápění, přístup na toalety, apod.) a je stanoveno paušální částkou za jednu hodinu (dle druhu zasedací místnosti).
8. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůta vyřízení závisí na dostupnosti kompetentních osob, které žádost posoudí a schválí (tato lhůta vyřízení trvá orientačně cca 1 týden).
9. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Žádní.
10. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Dojde-li ke schválení pronájmu nebo výpůjčky je žadatel vyzván k podpisu smlouvy, kde je nutná osobní účast a předložení občanského průkazu. Do podpisu smlouvy musí mít žadatel uhrazeny veškeré závazky vůči statutárnímu městu Liberec.
11. Jaké formy doručení použít:
Veškeré dokumenty lze doručit na podatelnu statutárního města Liberec.
Formy doručení:
- osobně nebo písemně na adresu: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1,
- datová schránka: ID 7c6by6u,
- e-podatelna (nutný el. podpis): posta@magistrat.liberec.cz.
12. Podle kterého právního předpisu se postupuje
- dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění
- dle zákona č. 128/2000 Sb., zákona o obcích v platném znění
13. Jaké jsou související předpisy
Směrnice rady č. 18 Nájem, pacht a výpůjčky nemovitého majetku statutárního města Liberec.
14. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Žádné – jedná se o samosprávu.
15. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Žádné.
16. Nejčastější dotazy
—
17. Další informace
V případě filmového natáčení ceny pronájmu stanoví primátor na základě doporučení porady vedení, a to ve spolupráci s filmovou kanceláří v závislosti na místně obvyklých podmínkách pronájmu za tímto komerčním užitím.
O žádostech o přenechání do bezplatného užívání (výpůjčka) rozhoduje primátor. Výpůjčka je zpravidla poskytována pro pořádání kulturních a společenských nekomerčních akcí, charitativních či propagujících SML.
18. Související životní situace a návody, jak je řešit
—
19. Kontakty
Za správnost návodu odpovídá útvar:
- odbor majetkové správy a sportu – oddělení technické správy budov
Kontaktní osoba
- Poulová Radka, ref. oddělení technické správy budov – tel. 485 243 773,
- e-mail: poulova.radka@magistrat.liberec.cz
Popis byl naposledy aktualizován
- 4. 1. 2023