- Úvod
- Potřebuji vyřídit
- Majetek města
- Žádost o schválení stavební úpravy, opravy nebo instalace zařízení
Potřebuji vyřídit
Vše A-Z
- Nájem, pacht nebo výpůjčka městského pozemku
- Nájem a výpůjčky volných prostor nebo místností ve vlastnictví města
- Směna městského pozemku
- Umístění předzahrádky, výklad zboží, prodejní stánek na pozemku města
- Žádost o schválení stavební úpravy, opravy nebo instalace zařízení
- Dočasný zábor městského pozemku
- Žádost o krátkodobé užívání místností v budovách magistrátu města
- Prodej pozemku ve vlastnictví města
- Žádost o vyjádření subjektu technické infrastruktury a hlášení závad VO a SSZ
Žádost o schválení stavební úpravy, opravy nebo instalace zařízení
1. Základní informace k životní situaci
- Objekt, ve kterém se má činnost / úkon uskutečnit
- Číslo bytové jednotky / podlaží
- Činnost, která bude předmětem povolení / oznámení
Na podatelnu Magistrátu města Liberec je nutné doručit:
- Vyplněná žádost o schválení stavební úpravy, opravy, nebo instalace zařízení, do žádosti nutno uvést objekt, ve kterém bude činnost probíhat, popis činnosti, a telefonické, popř. mailové spojení pro rychlý kontakt při zpracovávání žádosti
Požadované dokumenty:
- Žádost
2. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Žadatel – případně zástupce na základě plné moci.
3. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Vyplnit žádost o schválení stavební úpravy, opravy, nebo instalace zařízení a podat na podatelně statutárního města Liberce.
4. Na které instituci životní situaci řešit
Statutární město Liberec – odbor majetkové správy a sportu – oddělení technické správy budov.
5. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
Statutární město Liberec, Jablonecká 41 (tzv. Liebiegova vila) – odbor majetkové správy a sportu, oddělení technické správy budov.
6. Jaké doklady je nutné mít s sebou
K podání žádosti nejsou nutné žádné doklady.
7. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
Poplatky nejsou stanoveny.
8. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůta vyřízení závisí na komplikovanosti žádosti a projednávání s osobami oprávněnými schválit požadavek (tato lhůta vyřízení trvá orientačně cca 14 dnů).
9. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
-
10. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Žadatel musí mít uhrazeny veškeré závazky vůči statutárnímu městu Liberec
11. Elektronická služba, kterou lze využít
Veškeré dokumenty lze doručit na podatelnu statutárního města Liberec.
Formy doručení:
- osobně nebo písemně na adresu: nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1,
- datová schránka: ID 7c6by6u,
- e-podatelna (nutný el. podpis): posta@magistrat.liberec.cz.
12. Podle kterého právního předpisu se postupuje
- dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
- dle zákona č. 128/2000 Sb., zákona o obcích
13. Jaké jsou související předpisy
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů.
14. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Žádné – jedná se o samosprávu.
15. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
Neschválení žádosti.
16. Nejčastější dotazy
—
17. Další informace
—
18. Související životní situace a návody, jak je řešit
—
19. Kontakty
Za správnost návodu odpovídá útvar:
- odbor majetkové správy a sportu – oddělení technické správy budov
Kontaktní osoba
- Ing. Petr Machatý, vedoucí oddělení technické správy budov, tel: 485 243 427,
e-mail: machaty.petr@magistrat.liberec.cz
Popis byl naposledy aktualizován
- 4. 1. 2023